Sandra Anne Taylorová: Skrytá síla minulých životů

Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 176
Překlad: Eva Fuková

Pokud se chcete dozvědět více o svých minulých životech, máte nějaké zdravotní či duševní problémy, objevila jsem další knihu, se kterou můžete prostřednictvím předchozích inkarnací proměnit celý váš život. Ráda čtu knihy s tematikou minulých životů, ale ještě do nedávna jsem znala pouze knihy pana Briana L. Weisse. Proto mě překvapilo, když jsem narazila na knihu Skrytá síla minulých životů od Sandry Anne Taylorové. Ta vyšla roku 2012 v nakladatelství Metafora.

Sandra Anne Taylorová (narozena roku 1962) je mezinárodní řečnice, poradce a konzultantka, která přednáší po celém světě o síle věčného vědomí a osobní energie. Má rovněž svůj vlastní rozhlasový pořad, ve kterém se zabývá těmito principy a nabízí posluchačům své poznatky a rady. Skrytá síla minulých životů je její šestou knihou. Tato kniha byla přeložena do šestadvaceti jazyků. Více než 25 let se věnovala v soukromé praxi psychologii.

Sandra Anne Taylorová pro mě byla naprostou neznámou, když jsem začínala se čtením knih od Briana Weisse. Pak jsem náhodou narazila právě na Skrytou sílu minulých životů a musela jsem si jí prostudovat. No a upřímně, také trochu porovnat s již zmíněným Weissem.

Kniha je rozdělena do tří hlavní částí, které jsou následně rozděleny do celkem jedenácti kapitol. Na této knize Taylorová spolupracovala s léčitelem Tomem Ctratsleyem, který je autorem osmé kapitoly a učitelkou Sharon A. Klinglerovou, která napsala kapitolu desátou.

Na rozdíl od prací pana Weisse se paní Taylorová soustředí více na lékařské výrazy, metody a výzkumy. Naštěstí se nám snaží neznámé pojmy osvětlit do srozumitelného jazyka, tak, abychom i my, laici, porozuměli. Záměrem této knihy je vysvětlit, jak zakódované energie z našich minulých životů mohou ovlivňovat naší karmu a náš osud v současném životě. Dále nám autorka vysvětluje, jak naše současná rozhodnutí ovlivní naší budoucnost a poradí nám, jak si zajistit co nejklidnější budoucnost. Součástí jsou i cílené uvolňovací cviky, které vám pomohou vyřešit nějaké vaše otázky.

Paní Taylorová se rozhodla věnovat minulým životům v době, kdy se jí v sedmnácti letech zdál krásný sen z jiné dimenze, kdy měla za průvodce mnicha. Tento sen jí tak ohromil, že se chtěla dozvědět více. V knize nám nabízí příběhy z její praxe, ale i příběhy, které byly zdokumentované již v minulém století. Tyto příběhy jsou rozhodně zajímavé, ale záleží pouze na vás, zda-li tomuto tématu věříte či nikoliv. Co mi přišlo velmi zajímavé, když se autorka zmínila o takzvaném déjá vu, což ve volném překlad znamená již viděno. Určitě jsme tento pocit, že jsme již onu věc dělali či jsme na konkrétním místě byli, zažili. Mně osobně se to stalo nesčetněkrát. Tento jev přičítá Taylorová právě našim minulým životům.

Tato kniha má na rozdíl od přeložených knih pana Weisse jednu výhodu - je k ní přiloženo česky namluvené CD, které nám pomůže se dostat do stavu naprosté relaxace a možná, že budeme moci i spatřit něco z naší dávné minulosti a vyřešit si nějaký náš osobní problém.  Nahrávka je rozdělena do čtyř částí: Cílená regrese, Odstranění a přepsání minulosti, Náhled do budoucího života, Afirmace karmického léčené. Předtím než si pustíme nahrávku, je důležité si přečíst kapitolu v knize, která je nahrávce věnována. V ní naleznete spoustu rad a užitečných typů a seznámíte se se samotným programem nahrávky. Až si budete CD pouštět, neměli byste být nikým a ničím rušeni, měli byste mít kolem sebe naprostý klid a čas jen pro sebe. Pak se můžete vydat po stopách vaší minulosti a můžete se třeba i vaší minulost snažit odstranit, vyléčit vaší přítomnost a osvobodit se v budoucnosti.

Musím říct, že ačkoliv je Skrytá síla minulých životů taková více lékařská, tak se mi líbila na stejné úrovni jako knihy Briana Weisse. Navíc výhodou této knihy je přiložené CD, které může být třeba k užitku. Akorát jedinou nevýhodou v knize je to, že až moc často jsme upozorňováni, že součást knihy je i CD. Ale zase na druhou stranu - opakování je matka moudrosti.

S touto spisovatelkou a její knihou jsem byla spokojená. Po přečtení knihy takovéhoto zaměření jakoby má duše zradostněla a alespoň na chvíli si odpočinula a přesunula se někam jinam. Skvělý zážitek. S paní Taylorovou jsem se rozhodně nesetkala naposledy.

Diskusní téma: Sandra Anne Taylorová: Skrytá síla minulých životů

Skrytá síla minulých životů

Radana | 20.02.2019