Vítejte!

 

Vítejte na mém webu, jsem ráda, že jste si sem našli cestu. Ve svém životě bych nemohla žít bez dvou, pro mě nejdůležitějších věcí, své rodiny a bez knih. A právě z toho  důvodu vám zde budu představovat knihy různých žánrů pomocí mou napsaných recenzí. Čas od času budu také vkládat příspěvky, které budou komentovat různé dění a nebo budou zcela vymyšlené. Jen tak, abych se vypsala. Doufám, že se vám zde bude líbit a že se nebudete nudit :)

Také jsem se rozhodla pro změnu - chci se ve svém volném čase čtení a psaní webu věnovat naplno, takže přibyly nové rubriky. Přidala jsem nějaké informace o sobě, rubriku Život mezi knihami, kde vám chci představovat nově vydané knihy, které mě na první pohled zaujmou a novinkou je také Chci si přečíst. Tam budu postupně přidávat knihy, které si prostě někdy musím přečíst.

Pořád ale ještě nejsem nejlepší kamarádka s technikou, takže mě předem, prosím, omluvte za mé technické nedostatky. Slibuji, že se polepším :)

                                                                                           

 

NOVINKY:

24. 6. 2015

Noc, kdy vypukl požár a jedné devítileté holčičce se změnil život... aneb recenze na knihu Vlak naděje: monushka6.webnode.cz/knizni-recenze/christina-baker-klineova-vlak-nadeje/

 

23. 6. 2015

Příběh, který napsal sám život aneb recenze na knihu Pro lásku k dceři od Sarah Taylorové: monushka6.webnode.cz/knizni-recenze/sarah-taylorova-pro-lasku-k-dceri/

 

17. 6. 2015

Volám třikrát hurá. Po dlouhé době se mi do normálu vrátily mé těhotenské hormony a díky nim se mi vrátila má chybějící energie. Konečně jsem se zase pustila do psaní a vznikl z toho článek na dětskou encyklopedii pro dětičky s názvem Řekni mi, CO TO JE? monushka6.webnode.cz/knihy-pro-deti/larousse-rekni-mi-co-to-je/

 

A ještě jeden článek, na knihu Večerníčkův pohádkový špalíček: monushka6.webnode.cz/knihy-pro-deti/vecernickuv-pohadkovy-spalicek/

 

12. 5. 2014